לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ נטע



Avatarכינוי:  NetaParty

בת: 12





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2013

אני בקמבאק מועחעחע


לא הייתי פה חודשים על חודשיםםםםם \\: פשוט לא היה לי זין לעדכן בגלל בצפר ושינה רבה ו..טם טה דה טאם

חבר ! נכוןנכון אני אשכרה הצלחתי לסמם מישהוא מספיק בשביל שיחליט שהוא רוצה להיות איתי !!

חחחחחחח קוראים לו מתן הוא חתיךרצחחלדעתי חחח עם שיער ארוך וגוף סקסי רצח וגומות לחיים!

ואני אוהבתתאותןתותותותות ואנחנו ביחד 3 חודשים לפני 6 ימים ככה ואחלה לנו אבל גם היו קטעים של מריבות

באמצע.. הוא עקשן ואוהב לעבוד עלי ברשעות כי אני חסרת ביטחון בעליל לגביו-_-

אבל עכשיו הכל די סבבה למרות שהוא לא מפסיק לחפור לי על סקססס ואני מתה כן אבל לא דעת.. עדיין לא מרגיש לי הזמן.

ובאלי פשוט להגיד לו לסתום עד שאני יזרוק לו תביא תקונדום או משהו.

אולי ימציא סימן מיוחד של חייזרים לכשאני באמת ירצה ממנו מין, מי יודע.



מה שכן לא יוצא לי לראות אותו הרבה בכלל, וזה עינוי יפני לשנינו כי קשהקשהקשה בלי האחר וזה חרא בתוך חרא גדול יותר.

אבל החיים קשים ומקסימום נעבור הכל אני לא מוכנה לוותר עליו בשום פנים ואופן!! לא מוצאים הרבה כאלה!!

ממש מיוחד ובדיוק הטיפוס שלי וחזק ושרירי וגבוה ומצחיק ואוהב (למרות שהוא לא מראה את זה הרבהP:) ומבין ובעל חוש הומור שחור

וזה כיף ! ובעיקר אני סוףסוף מרגישה במערכת יחסים בוגרת באמת שאנחנו מדברים על הכל וממש פתוחים ופאקינג השתכרתי למוות

ביומולדת שלי איתו והוא שמר עלי כמו לאדעת מה והקאתי לו על היד ובכיתי עליו בכי מכוער של שיכורים והשתנתי לידוO.O (מרוב שכרות כמובן ובשירותים)

והוא לקח את זה בבסדר ולא קשה מדי והוא אוהב את זה שיש לי ציצי קטן ואומר שיש לי תחת מושלם וזה מרגיש אחלושבחלוש

ועשינו דברים בהחלט מוחעחעחע ..פרטים בהמשך שכזה המהמממ..



אה כן והוא גדול ממני בשנתיים וחצי אבל אמרתי להורים שרק בשנה והם לוחצים לראות אותו אבל הוא לא רוצה ואני לא דעת קשה בתחום הזה

נראה מה יהיה. אחים שלו ממש חמודים אחד מהם גידל שפם וכשהוא ראה אותי ברחוב כשהייתי במסיבה לפני יומיים הוא לקח אותי לבית שלו ושל אישתו 

הטרייה והמתוקה במיוחד ויש להם דירה כל כך חמודה וכמו שאני רוצה שיהיה לי ולמתן מלאה אומנות ועוגות וחמימה ובאלי גםם

אחח הרגע שאני יצא מהבית יהיה מתוק כל כךך..

אבל חזרה למציאות אני בתיכון וקשה ויש לנו אחד את השניה אבל גם שם קשה לפעמים אבל לא דעת ישלי הרגשה פתאומית שהכל יסתדר איכשהו..

(אני מקווה!~)

טוב מבטיחה אשכרה לעדכן ובקרוב חחחח אוהב אתכם יתחת בואו לבקר(;

להקה אדירה שקשורה לאח שלו בצורה שאני לא זוכרת.. העיקר האופי((:

נכתב על ידי NetaParty , 14/1/2013 00:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNetaParty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NetaParty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)